Karty sieciowe-pomocy

Autor: Dynamite (dynamite_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 19:44:01 MET

Drodzy grupowicze.
Niedlugo musz kupic karte sieciowa,niestety nigdy wczesniej tego nie robilem
i prawde mowiac nie bardzo nawet wiem co mam kupic (poza tym ze ma to byc
karta i najlepiej sieciowa).Ma sluzyc przede wszystkim do grania
ewentualnie kopiowania (ale to w malym stopniu). Wiem tez (!) ,ze ma byc to
karta na pci (tylko ten slot mam wolny). Jezeli ktos moglby mnie
poinformowac o stronie dt. ww tematu to bylbym bardzo wdzieczny.Rownie mile
widziane sa wlasne sugestie i wskazowki.
Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Piotr Stachowicz,
dynamite_at_friko4.onet.pl