Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 18:41:13 MET

Hej

Lukasz Orzechowski wrote:

> A by bylo jeszcze zabawniej, moj dysk nie dosc, ze jest
> 1,6 GB, to jeszcze jest pierwszym z wymienionych na liscie...
>
> Tylko jedno mnie zastanawia - czemu on dziala juz 3 lata ???

1/ masz szczęście
2/ problem dotyczył tylko niektórych konfiguracji sprzętowych, a twoja
kombinacja bios + płyta główna + dysk jest akurat bezproblemowa, patrz
punkt 1/

A problem z dehermetyzacją dotyczył tylko niektórych serii Caviarów 1,6
GB, a ponieważ nie był to mój problem (miałem wtedy inne modele WDC),
nie zapisałem numerków...

Zdrówkot
GG

--