Re: DVD i filmy na softwarze

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 10:22:43 MET

On Mon, 30 Nov 1998 23:37:42 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex) wrote:

>Co to znaczy "ma wspomaganie dekodowania"? Jakie funkcje wspomaga?

Chyba wszystkie aktualne akceleratory grafiki posiadaja wspomaganie do
wyswietlania video typu skalowanie, konwersja koloru czy bufory poza
ekranem. SiS 6326 dodatkowo wspomaga dekodowanie DVD, ma "Motion
Compensation" (MC) i "Inverse Discrete Cosine Trasnformation" (IDCT).
Opis dekodera PowerDVD sugeruje, ze z ta karta softwarowe dekodowania
dziala ze zwyklym P200MMX.

Pozdrowienia

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)