Re: DVD i filmy na softwarze

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 17:10:34 MET

Marcin Folek napisał(a) w wiadomości: <3663A1D2.6C34D1DF_at_globalserve.net>...
>Wedlug mnie Xing sobie duzo lepiej radzi z dekodowaniem mpeg2, Power DVD
>jest wyraznie wolniejszy (na ATI Rage Pro). A na 450MHz bedziesz mial na
>pewno plynne dekodowanie, bo skoro ja mam na P2-233 (i niech mi zaden
>nawiedzony nie udowadnia, ze sie myle, moze pierw sami sie przekonacie
>zanim cytowac czyjes bzdury).

Coś Ci powiem przyjacielu. Mam teledyski na DVD. 40 minut tego a zajmuje
całe 4 giga. Nie widziałem jeszcze kompa (chyba że PII450x2 - nie widziałem)
, który by to w miarę płynnie odtworzył na software playerze. Mam jeszcze
taką płytkę demonstracyjną ale ta ma dopiero przepływ - zacięcia na jakieś
0,3 sekundy, potem pół sekundy leci i znowu zacięcie itd. (procesor u mnie
C333_at_416 192 MB RAM). Typowy film ma przepływ danych około pięciokrotnie
mniejszy niż te teledyski więc "dobrze" chodi (film) już na PII266. Zresztą
zauważyłem, że czy film ma 80 minut czy 123 to producent stara się dobrać
możliwie największy przepływ danych (im większy przepływ tym lepsza jakość)
aby wykorzystać całą płytę.

No i kto jest nawiedzony?

Pozdrawiam!
Marek Jasinski