Belinea 106090 or iiyama

Autor: Sebastian Gbur (sunbeam_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 22:21:29 MET

Chcialbym kupic nowy monitor , mam na to ok 2300zl.
Najbardziej interesuja mnie 2 , a mianowicie:
Belinea 106090 i iiyama Vision Master Pro 400 (ewentualnie jeszcze Vobis
1995P)
bylbym bardzo wdzieczny za opinie o tych monitorach od osob ktore ich
uzywaja,
gdyby ktos przyslal mi adresy firm (Opole lub Wroclaw) ktore maja
monitory
17'' lub 19'' cali w cenie do 2400 zl (monitory tansze niz 1600 zl i "no
name" mnie nie interesuja) tez bylbym bardzo wdzieczny.

sunbeam_at_friko.onet.pl