Re: CD-ROM Creative'a?

Autor: Grzelak Jacek (grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 11:53:10 MET

On Tue, 1 Dec 1998, Jaroslaw Andrzejewski wrote:

> Date: Tue, 01 Dec 1998 12:25:14 GMT
> From: Jaroslaw Andrzejewski <jareka_at_dawid.com.pl>
> Newsgroups: pl.comp.pecet
> Subject: Re: CD-ROM Creative'a?

> pilocik za głośny? Nie za mocno pukasz w klawisze?
To moja wina, ze napisalem niezrozumiale w poscie: oczywiscie chodzi mi o
to, ze cedek jest przyglosny, a nie pilocik. Co do bajerow, to moj Infra
4800 dodatkowo mowi zenskim glosem, ma trojkolorowa diodke i duzo
przyciskow na panelu i sam chowa tacke, czyli jednym slowem choinka :)).
Na ile sa to rzeczy
praktyczne, a na ile duperele, bez ktorych byloby lepiej - ocencie sami.
Mi one nie przeszkadzaja.