Problemy z podrecaniem

Autor: Grzelak Jacek (grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 10:30:32 MET

Czesc! Mam klopot jak w temacie: przy ustawieniu FSB pow. 66MHz winda
kaszani sie przy odpalaniu kompa - laduje sie przy 16 kolorach przy
najnizszej rozdzielczosci, a nie da sie ustawic na wiecej, bo przy
restarcie kaszani sie znowu. Moja konf. to: Celer 266 L2QG Costa Rica,
64MB RAM (cos ok. 8ns) PC 100, Abit BH6. Raz tylko udalo mi sie odpalic
winde przy 1024x768 24bit, ale po paru sekundach byl zwis. Pod dosem
"biega" spoko na 4x100. Dodam tylko, ze mam Win98, ktory wogole cos czesto
sie wiesza. Plz, pomozcie cos, bo juz zaczynam siwiec :)).
Z gory dziekuje i pozdrawiam.