Zawiesza sie K5 :(

Autor: Tomasz Antczak (tomek_at_tomek.adm.uni.wroc.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 08:38:45 MET

Witam
Kupiłem na giełdzie K5-90, płytę Yakumo i 2x8MB.
Podczas testów na miejscu było OK. W domu po podłączeniu też rusza,
ale podczas instalacji W95 wywala sie w losowych momentach. W końcu
wpadłem na pomysł aby pod Nortonem przeczytać całego CD, dokładnie to
poszukiwanie jakiegoś napisu. Okazało się, że wiesza się po jakimś czasie,
czyli anomalia chyba nie po stronie programowej. Próbowałem różnych
kombinacji Core i Bus Voltage. Proszę o jakąś poradę. Oto parametry:
Pł. gł. Yakumo Y586TX-1
CPU: AMD-K5-PR90ABQ
     90MHz
     F 9624BPA