Re: BIOS padniety po upgrade - powstał z martwych !!!!

Autor: Jacek Zajac (zsphts_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 07:39:37 MET

Cześć!
Tomek Figura napisał(a) w wiadomości: <3663BCFC.B8A7CA75_at_artcom.pl>...
>Hejka !
>Jeśli jest to flash zaopatrz się w odpowiedniš kość "normalną" (EPROM 1Mbit
>lub 2Mbit pisze na flash-u), spróbuj zaprogramować EPROM biosem "starym" w
>jakimś programatorze później włóż EPROM do płyty i wystartuj kompa.
Serdeczne dzięki!
Na zwykłym EPROM'ie odpalił od kopa i chodzi nadal!
Jedyny objaw, to przy starcie daje komunikat, że nie rozpoznaje typu FLASH,
 ale nie zatrzymuje się.
Nawet nie wtłaczałem mu starego tylko od razu nowy.
Myślałem że trzeba jakoś ten plik BIOS'a rozpakowywać
a okazuje się że wpisuje się go w całości taki jaki jest.
Na drugą część eksperymentu (postawienie na nogi flash'a) nie mam na razie
czasu,
ale po powrocie dam znać czy się udało.
Dziękuję jeszcze raz wszystkim którzy mi podpowiedzieli

Jacek