Wbudowane fonty w DJ660C

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 01 Dec 1998 - 23:02:54 MET

Piniek (aka Piotr Ingling) wrote:

 PI> Hmm... Nie do końca dopowiedziałem pytanie. Chciałem się przełączyć na
 PI> Letter Gothic (stały rozstaw znaków). Ale przy okazji sprawdziłem poradę -
 PI> na Univers i CG Times się przełącza, więc ja już nie wiem, co jest grane.
 PI> Dla pewności sprawdziłem "okoliczne" numerki (dla Letter Gothic w/g opisu
 PI> trzeba podać '6'), ale bez rezultatów...

Nie przyszło Ci do głowy, żeby przesłać ESC(s0P, czyli wyłączenie
proporcjonalnego w tym przypadku?

Poza tym - polecenia można łączyć i w tym przypadku będzie to
najprawdopodobniej:

ESC(s0p6T

W przypadku łączenia poleceń PCL tylko ostatni parametr jest pisany wielką
literą!!!

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl