Re: Ksywka inna, styl baaaaardzo podobny.

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 23:44:54 MET

Tomasz Jarnot wrote in message ...
>Co tu nagle z mlekiem wyjezdzasz ?
>Kto cierpi przy udoju - krowa ?
>Chyba zes kurna nigdy krowy nie widzial
>ona cierpi wtedy jak jest niewydojona
>buraku jeden, przejedz sie na wies to ci powiedza...
>Jaka pasza dla krow i cielat pochodzi z rzezni ?
>Co ty krowe karmisz poszatkowanym koniem ?
>CZlowieku ty naprawde nie dosc ze jestes chory
>to jeszcze bezdennie glupi...

Pomijając bardzo wyszukane epitety,
których raczej ni miło mi słuchać zapraszam
do przeczytania artukułów umieszczonych
przeze mnie na grupie pl.soc.wegetarianizm:
"O mlekopijach i miesoniejadkach",
"Pijcie mleko, jedzcie masło" oraz
"Nic sie nie zmarnuje..."
(moglem lekko przekrecić - odtwarzam z pamięci...)
Będziesz wtedy wiedział dokładnie kto tu "burok" :-)
Pszemol