Re: Gravis Ultrasound - czy warto kupić?

Autor: Krzysztof Ziomek (krzych_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 15:04:12 MET

Krzysztof Zietara <tarhim_at_studio.net.pl> wrote:

> Jak w temacie. Mogę tanio kupić tą kartę (z obsadzonymi wszystkimi bankami
> pamięci). Z góry zaznaczam, że nie używam W95, więc brak najnowszych
> sterowników mnie nie obchodzi. Natomiast chciałbym wiedzieć :
> - jak wygląda sprawa komparybilności DOSowych sterowników z SB
jezeli chodzi ci o emulacje SB, to raczej nie wyglada

> - czy można używać jednocześnie Gravisa i SB (Gravis tam gdzie jest
> obsługiwany, SB tm gdzie jest potrzebna pełna kompatybilność)
w dosie gry kozystaja z blaster=x,x,x,x, gravisa ustawiasz ultrasnd=y,y,y,y
i powinno chodzic

> - jak jest ze sterownikami do Linuksa?
w linuksie jest pelen luz
zainstalowany dziala ze wszystkim :)))
osobiscie polecam czeskie drivery (perex czy cos takiego) ja mam 2.72
i chodzi bez zadnych problemow (mp3, midi, quake 1i2, xmame)

> Tarhimdugurth

krzych
krzych_at_t19.ml.org