Re: BIOS padniety po upgrade

Autor: Tomek Figura (tfigura_at_artcom.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 10:54:58 MET

Hejka !
Jeśli jest to flash zaopatrz się w odpowiedniš kość "normalnš" (EPROM 1Mbit
lub 2Mbit pisze na flash-u), spróbuj zaprogramować EPROM biosem "starym" w
jakimś programatorze później włóż EPROM do płyty i wystartuj kompa. Uruchom
program do flash-a i zacznij programować bios do momentu kiedy zapyta się
czy na pewno nagrywać w tym momencie podmień kość z EPROM-a na flash-a (na
włšczonym kompie-- uważaj !!!) i potwierdź zapisywanie nowego BIOS-u. Z tak
spreparowanym flash-em uruchom kompa.Powinno zadziałać -robiłem to setki
razy ! :)

Pozdrowionka
Tomek