Re: "Zamieranie" komputera

Autor: Rychu (markor_at_cso.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 21:44:39 MET

Dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem i za rzeczywista pomoc.
Przyczyny byly dwie. Pierwsza to sprawa z siecia - trzeba bylo wlaczyc tzw.
szybki logowanie bez sprawdzania sieci. Druga sprawa to rzeczywiscie karta
riva128 - dzisiaj testuje 3D PRO 740 na procesorze Intel 740 i problem znikl
calkowicie. A swoja droga co byscie wybrali Intela czy rive128?

Pozdrawiam wszystkich Rychu

<199811301824.SAA12835_at_www.kki.net.pl>...

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47