Re: Nagrywarka Yamaha CRW4416S

Autor: Moje F (eltech_at_si.onet.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 23:57:39 MET

> Upewnij się, ze Windows 98 widzi kontroler SCSI, ew. zainstaluj
najnowsze
>drajwery dla tego kontrolera AIC-7890AB.
Win 98 widzi kontroler SCSI bez problemowo kiedy jest odpięta nagrywarka ,
w przypadku podłączenia nagrywarki Win 98 zaznacza ten sterownik na żółto .
Dając opcję szukania nowego sprzętu znajduje ten kontroler i zaleca zmienić
sterownik i tak "w koło Wojtek" Kontroler SCSI jest zainstalowany na 05
przerwaniu na tym samym przerwaniu wisi również kontroler od USB usuniecie
tego kontrolera nic nie daje sterownik od SCSI w dalszym ciągu jest żółty i
informuje :{ To urządzenie jest nieobecne w komputerze , nie pracuje
poprawnie , albo nie są zainstalowane wszystkie dla niego sterowniki . (Code
10.) spróbuj zaktualizować sterowniki tego urządzenia .} .
. Drajwery do kontrolera SCI zainstalowałem z CD płyty
> Nagrywarka, jeśli jest podlaczona do obslugiwanego przez Windows
kontrolera

Wojciech Cieluch
eltech_at_si.onet.pl
cieluch_at_polbox.pl