Re: Ile za godzine na interku ??

Autor: Marac (marac_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 00:24:39 MET

Krzysztof Oledzki <ole_at_saxon.ant.pl> wrote in article
> In pl.comp.pecet Marac <marac_at_friko6.onet.pl> wrote:
> : Krzysztof Oledzki <ole_at_saxon.ant.pl> wrote in article
> :> A mnie 0 zl :) Place mniej od Ciebie :)) Hehehe. Zreszta, taki sam abonament
> :> mam za canal+ i telewizje kablowa :)) Zapewne zapytacie jak ja to robie :)
> :> Rozwiazanie jest naprawde proste :)))) Nie mam interrnetu w domu, nie
> :> jestem abonentem canal+ i nie mam podciagnietej telewizji kablowej :)
> :> jakie to oszczednosci mozna zrobic :)
> : I pewnie dla oszczednosci biegasz tez za taksowkami?
> Nie :) Nie kasuje biletow w autobusach :-P
Ale to potrafi wyjsc duzo drozej. Sprobuj tego biegania.
Dziala tez na autobusy (tyle, ze wtedy oszczedzasz mniej,
niz biegajac za taksowkami), a oszczedzasz na karach za
brak biletu. :)
Pozdrawia Marac ze Szkocji

--
Michal Maracewicz >>>> e-mail: marac_at_friko6.onet.pl
"Sometimes... at night I feel the end... it is at hand...