Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 20:59:37 MET

On Mon, 30 Nov 1998 15:04:09 GMT, Randall <Randall_at_Box43.Gnet.Pl>
wrote:

<ciach>
>Czyli mamy winowajce - sterowniki NVidii :-)
>Dodam jeszcze, ze mi te bzdury dzieja sie _tylko_ na BMP z paint'a.
>Na reszcie jest OK.

Co jest malo pocieszajace biorac pod uwage ze wszystkie nowe drivery
NVidii (z nowymi driverami Creative'a wlacznie) sa obarczone tym samym
bledem. Co do plikow - proponuje inny test : wez dowolny plik (np. jpg
- byle mniejszy od rozdzielczosci w ktorej pracujesz) i powieksz go
tak zeby byl wiekszy od ekranu (czyli zeby dalo sie go przewinac).
Teraz sproboj go przewinac klawiszami kursora. Dla pewnosci sproboj go
powiekszyc jeszcze raz. U mnie zawsze daje ten sam efekt rozmazania
(chociaz dla roznych plikow wymagane jest rozne powiekszenie)

Pozdrowienia

Vindex