FlyVideo II - klopoty z inicjacja?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 20:49:53 MET

Hi

Mam tuner FlyVideo II na chipie Bt848AKPF. Z tego, co slyszalem, to jest
to ta "gorsza" seria, ale nie narzekam ;) Mam malutki problem z
dekodowaniem Canal+ (a wlasciwie to Premiere;) Chodzi o to, ze jak
odpale jakis dekoder nagravision (np. PubS) to widac, ze cos nie dziala.
Zupelnie tak samo mialem uzywajac PCTV. Ale co smieszniejsze, wystarczy
odpalic programik FlyVideo do ogladania telewizji i potem mozna juz
dekodowac spokojnie. Oczywiscie tylko pod win, bo pod PCTV dalej nie
dziala... Dlatego tez przypuszczam ze cos nie tak jest z inicjacja karty,
a wlasciwie jej brakiem.

I pytanko: czy u kogos zachowywala sie ta karta podobnie? A moze jest
jakis program inicjujacy karte?

Chociaz z drugiej strony moze to jest wina karty graficznej - uzywalem
s3 virge dx i s3 trio 64v+, na obu ten sam efekt.

I jeszcze jedno - czy ktos wie dlaczego po uzyciu PubS'a pilot przestaje
dzialac az do ponownego resetu???

cheers,
  ACC/VTS, ICQ: 21819610
  acc_at_pertus.com.pl