Re: HP 500 - potrzebna porada

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 19:00:40 MET

Muzzy wrote in message <36612AC8.BFF78263_at_polbox.com>...
>Czesc!
>
> Czy moglibyscie poradzic mi czy warto kupic drukarke HP 500 za
>ok.250 zl?
>Bylbym wdzieczny rowniez za garsc informacji o niej - np. rozdzielczosc
>, szybkosc druku,
>niezawodnosc , mozliwosci w druku kolorowym (co trzeba kupic jezeli ta
>hp ma tylko opcje druku koolorowego ? - wystarczy sam carteige kolor?)

Muzzy wstrzymaj się bo krzywdę sobie zrobisz!
Jest to wyłącznie cz-b drukarka bez opcji kolor.
Opcję kolor miała HP 500 C a dwie głowice cz-b+k
ma ta co ja mam HP 550 C - ogólnie jest ok, ale...
Grześ (wiesz który...) tu, w Chicago wypatrzył drukareczkę
HP PhotoSmart o jakości fotograficznej za $199.
Pogadaj z nim, uśmiechnij się do niego ładnie to Ci kupi
i wyśle do Polski drogą morską $0,49 za funt.
Tańsze też są tu dostępne bez problemów!
Muzzy - to mechanika! - nie kupuj starej, bo nie wiadomo
gdzie pracowała, a nóż w hurtowni lub w aptece :-)
16 godzin na dobę i jest to teraz już zwykły złom.

Pszemol (tak, ten Pszemol :-)
p.s. mieszkasz już w nowym domku?