Re: Problem z wyłączaniem obudowy ATX

Autor: Marek Adamski (maaad_at_polbox.com)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 16:32:28 MET

Wyjmij z płyty złącze od wyłącznika, sprawdź przy pomocy zwierania
wkrętakiem pinów na płycie co jest przyczyną problemów: płyta
czy wyłącznik. Jeśli to drugie to przeczyść styki wyłącznika przy pomocy
jakiegoś areozolu np. Kontakt, lub ewentulanie mechanicznie. Jeśli płyta to
nie mam pomysłu.

Pozdrawiam
Marek Adamski maaad_at_polbox.com

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości: <36614f54.12731887_at_news.tpnet.pl>...