Karta sieciowa 3c900 PCI combo

Autor: Tomasz Madurski (tomekmad_at_insert.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 15:35:17 MET

Hi All

Zainstalowałem sobie w/w kartę sieciową w Win95 osr2. Wszystko jest niby w
porządku, tzn. nie ma żadnych konfliktów na przerwaniach i adresach (karta
chodzi na irq9), jednak po uruchomieniu windy ukazuje się tylko zielony
ekran i klepsydra i tak można czekać do "usr... śmierci". Po wciśnięciu
"trzech króli" pokazuje się tabela z zadaniami, widnieje tam moduł
Msv...dll - nie odpowiada. Dodam iż na razie karta nie jest podłączona
kablem, jako rodzaj sieci podałem Microsoft Network. Utworzyłem dwa profile
(w jednym wyłączyłem kartę -No Network). gdy wybieram tę opcję to winda
startuje normalnie. Może to wina sterowników (z oryginalnej dyskietki). Może
ktoś spotkał się z takim problemem?

   Tomasz MADURSKI
tomekmad_at_insert.com.pl