Re: Jak zazworkować streamer 120/250 MB & FDD

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 13:30:51 MET

Remi Schleicher wrote in message ...
>Opis problemu:
>
>Kupiłem sobie na giełdzie streamer'ka na minicartridge 120/250 MB no i
>mam problem... MS Backup '95 _widzi_ streamer ale nie uruchamia
>silnika przewijającego taśmę... Sądzę, że problem tkwi w zworkologii
>streamer'a i stacji dysków (3,5"). W stacji Ye-Data (Chinon - nazwa
>marketingowa) mam do dyspozycji 6 pinów i 4 możliwości ustawień: DS0,
>DS1, IF, H2. W streamer'ze Conner CTT-800I-F/CTT-800R-F (płytka
>sterująca z logo Seagate'a hehe ;-) mam do dyspozycji 2 ustawienia
>DS1, DS2 lub lutownica w łapy i przylutowanie do DS3, DS4.
> [...]

Nic nie przezworkowywac. Streamer ma byc jako TRZECIE urzadzenie na tasmie,
ale zworki maja byc wszystkie na DS1 !!!. Po prostu nie dali Ci kabla do
tego streamera.
To jest tak: masz normalna tasme do FDD wlaczasz do niej napedy FDD, a
pozniej zamiast
do plyty, to wlaczasz te tasme do kabla od streamera a ten kabel dopiero do
plyty.
Tasma do streamera ma na obu koncach wtyczki (zeby wlaczyc do plyty i do
streamera), a takze
blizej jednego z koncow posiada gniazdko, do ktorego wlaczasz tasme FDD.

Zworki zostaw w spokoju !!

Xylodius