Re: Intel czy AMD

Autor: kaisen (kaisen_at_friko7.onet.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 09:26:32 MET

> Co lepiej kupic procesor Intela Celeron z cachem czy AMD K6-2?

Zależy do czego chcesz kompa używać i ile masz kasy.
Trzeba pamiętać że Intel jest ciągle liderem i masz 100% pewności że
wszystkie programy będą na nim chodziły bez problemu - to podstawowa zaleta
ale...
Testy AMD K6-2 wykazują, że ten procesor ma większą wydajność w grach nawet
od Pentium II - nie wspominając o Celeronie (przy zastosowaniu gier
zoptymalizowanych pod 3dNow! lub kożystających z DX 6.0 lub nowszych)
Poza tym główna zaleta - cena. Stosunek jakości i wydajności K6-2 do ceny
deklasuje Intela.
Sam mam AMD K6-2 266_at_300 (nie ma żadnych blokad - możesz dowolnie
podkręcać) i jestem zadowolony - jak na razie żadej program nie odmówił mi
współpracy a wydajność jest OK.
Jak chcesz dowiedzieć się więcej o AMD polecam stronę amd.strefa.com

Pozdrawiam, Kaizen.