Re: i740 i konflikt z mostkiem PCI-to-PCI

Autor: pawelg (pawelg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 08:02:24 MET

Miałem ten sam problem . Obeszlem go instalacja USB z W95 OSR2 i problemik
znikl.
Mam konflikt adresow z karta AGP - ale to w niczym nie przeszkadza .
Acha suplement USB z plytki producenta nie polecam instalaowac. Wersja
angielska - popsuje niektore okienka systemowe - patrz moje pyatnie
Alt+ctrl+del .
Pozdrowka

<199811251930.UAA11866_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>...