Re: riva128 + 3dfx

Autor: Lukasz Orzechowski (thorn_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 03:07:11 MET

Bartek M napisał(a) w wiadomości: <36600a10.0_at_news.vogel.pl>...
>Czy takie polaczenie ma sens. Ktos mi mowil ze riva to jest
>karta+akcelerator, wiec to nie ma sensu.

Wlasciwie to trudno powiedziec -- ja mam rive 128 AGP i
3dfx-a, ale to dlatego, ze jest bardzo dobra w 2d i zamiast
niej moglem kupic tylko cos-tam matroxa, a po ponad roku
z genialnym mistique mam odruch wymiotny, gdy slysze nazwe
tej firmy...
Warto sie jeszcze zastanowic nad tym, ze po trzech tygodniach
z riva i 3dfx-em, znalazlem tylko jedna gre dzialajaca w 100%
poprawnie pod riva (NFS 3), a w kilku pozostalych nawet po
zaistalowaniu patchy bylo cos nie tak (FF VII - nieprawidlowe
wyswietlanie cieni pod przeciwnikami, wrazenie brzydszej grafiki
w 3d, Unreal - cholera, znowu wisi;). Z 3dfx-em zadnych problemow
nie mialem.

pozdrawiam
Thorn