Re: Dodatkowy port

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 02:20:18 MET

Xylodius napisał(a) w wiadomości:
<73rpgb$gv0u$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...

>To co innego - te porty maja rozne adresy, ale dziela to samo IRQ. I nie
>mozesz
>na raz korzystac z jednoczesnie np. COM1 i COM3.
>
>Xylodius

Zgadza się. Ale tak samo LPT2 może współdzielić przerwanie z LPT1, mając
inny adres. Jeśli porty nie są ustawione jako dwukierunkowe, to można je
używać jednocześnie (tego nie jestem pewien, popraw mnie, jeśli się mylę).
BTW: Dyskusja zaczęła się od informacji M.Z. o dod. porcie. Czy to była
informacja dot. jakiegoś wcześniejszego wątku? Pytam, bo sam się
zastanawiam, jak najsensowniej podłączyć drugą drukarkę do peceta (mam
laser, chcę dokupić kolorową plujkę i używać naprzemiennie)

Pozdrowienia

JoteR