Zoltrix

Autor: Keeper (kepeer_at_promail.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 23:10:38 MET

Mialem Zoltrixa 33,6, lecz pewnego dnie mi siad :|
kumpel wyslal do serisu i odeslali z infem, ze nic nieda sie z nim zrobic
:*((. Kupilem sobie nowy (apropo widdomosci zoltrix vs US - us mimo ze 56
chodzi na 336 [w mym wojwodztwie nie dziala 56] przy laczeniu rzeczywiscie
pokazuje mniej niz zna zoltrixie, lecz transfer jest o 5 nieb lepszy!!!). I
tu zaczyna sie moje pytanie - czy moze mi sie do czego on jeszcze przydac ?
czy ktores czesci sa warte jakiejsc kupki zlota ?

Keeper
2951583