Odp: US Robotics - wielkie rozczarowanie

Autor: Krzysztof Pralat (optimum_at_promail.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 23:08:19 MET

>akurat prędkość wynegocjowana niewiele znaczy. co z tego że pokaże ci
>przy połączeniu 45k jak zaraz na skutek zbyt dużej stopy błędów spadnie
>do 20-30k? fallback stosuje się już od bardzo dawna. zresztą to właśnie
>usr'y pierwsze nie tylko potrafiły zmniejszyć, ale potem gdy warunki się
>poprawiły, zwiększyć szybkość transmisji...

Dokladnie tak. Tyle, ze to samo potwierdzilo sie w przypadku downloadow.
Czas pobierania Zoltrixa byl krotszy.

>wiesz mercedes też jest dużo droższy od malucha.
>a tak przy okazji to czy przypadkiem ten twój zoltrix nie był
>softmodemem?

W rzeczy samej. Ale roznica miedzy maluchem, a mercedesem jest (pomijajac
cene) zdecydowanie na korzysc mercedesa. Natomiast w przypadku modemu,
lepiej zachowywal sie Zoltrix bedac 2,5 krotnie tanszym!
I nie byl to zaden winmodem; Zotrix 56k HCF Spirit V.90 int.

Krzychu