Regulacja Cd po raz ostatni.

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 22:01:08 MET

To cos ponizej kieruje przede wszystkim do niedowiarka Xylodiusa.
Umowilismy sie na priva, ze postaram sie pomoc facetowi ktory kiedys
skarzyl sie tutaj na nieczytanie niebieskich plytek przez Goldstara. Wiec
przeczytajcie sobie to co zamieszczam ponizej

>Jedyne co moge powiedziec - to WIELKIE DZIEKI !!!
>W piatek pokrecilem srubka, dzis jest niedziela i CD chodzi jak burza.
>Nawet
>zaczal czytac tak porysowane plyty ze przed "awaria" ich nie widzial.
>Jeszcze raz dzieki.

Na drugi raz zastanowcie sie nim zaczniecie wyciagac wasze "konstruktywne"
wnioski i z kogos sie nabijac bo moze sie okazac ze jednak ten ktos ma
racje. Powyzej jest tego przyklad - facet sam jeszce powinien potwierdzic
to na liscie...

jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...