Re: Polaczenie sieciowe

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 20:57:45 MET

On Sun, 29 Nov 1998 10:59:31 GMT, "Wu-Brat" <airman_at_friko3.onet.pl>
wrote:

>Pytanie :
>
>Jak mozna podlaczyc dwa pecety oddalone od siebie o 200 m przez kabel czy
>przez co ?
>jakiego do tego potrzeba osprzetu, i jakie sa koszty ?

A ile chcesz przepchnac ta siecia? Jak naprawde malo - mozna dwie
przejsciowki petli pradowej i po serialu polaczyc. Jesli chcesz miec
pelen komfort - kup dwie karty sieciowe, ethernetowe 10Mbit chodzone
mozna dostac opnizej 50zl za sztuke. Nie wiem czy 200m pojdzie skretka
- ale koncentrykiem powinno. I masz pelen luksus, w zasadzie
polaczenie nie wystarcza jedynie do zdalnej przcy przy montowaniu
sekwencji wideo - we wszystkich innych zastosowaniach trudno ci bedzie
zauwazyc ze jakakolwiek siec istnieje...

Darek