Re: Dysk IBM'a

Autor: Jarosław Malina (jmalina_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 19:46:39 MET

Dawid Kowalski <kowal_at_sylaba.poznan.pl> wrote in message
366174F5.410BCF14_at_sylaba.poznan.pl...
> Witam
> Kupilem dzisiaj dysk IBM DTTA 8,4 GB 7200 rpm i mam pytanie.
>Czy jesli dysk pomimo mocnego dokrecenia do obudowy powoduje
>lekkie drzenie blachy do ktorej jest przymocowany , to moze to
>spowodowac jego uszkodzenie ? Czy bezpieczniej bedzie go umiescic

Jak rok temu kupilem IBM (D???) 4,3 to tez zdiwilo mnie to ze dysk troche
sie trzesie.
Nie trzesie mi wprawdzie obudowa ale jak stal luzno (nieprzykrecony) i sie
go reka chwycilo to czuc bylo lekkie wibracje.
Do dzisiaj nie sprawia zadnych problemow i chodzi jak zloto.

>w kieszeni dla HDD ? I dlaczego przy pierwszym uruchomieniu nowego
>dysku komputer wykryl go jako IBM HDSA ! !! ! ! (tego hdsa nie jestem
>pewien ale wykrzyknikow tak) a przy nastepnym juz bylo normalnie ?

Bo w specyfikacji Windows 95 jest wyraznie powiedziane: od czasu do czasu
system ma robic rzeczy bez sensu ;-)