Problem z przegraniem HOPKINS FBI PL

Autor: Paweł Książek (pksiazek_at_free.ngo.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 11:22:27 MET

Witam !
Mam następujący problem:
Nie mogę przegrać gry Hopkins Fbi w wersji polskiej, ponieważ oryginalna
płyta jest zabezpieczona. Znajdują się na niej dwie ścieżki z czego pierwsza
to dane, które zajmują prawie 615MB a druga to czysta ścieżka audio, która
trwa 9:00:02 min. Próbowałem ją zgrać na dysk jako WAV - WinDACiem i Adaptec
Easy CD Pro lecz obydwa wysypywały mi się prze 56 % (płytka jest czyściutka
i nie ma a nie jednej ryski) ! Z tym jednak jadnak jakoś się uporałem i
wygenerowałem sobie 9 minutowego wava za pomocą Cooll Edit Pro. Problem
jednak tkwi w tym że na płycie nagrywanej brakuje miejsca aby nagrać obydwie
ścieżki. Nie chce mi się zmieścić 4:30 min tego wava.
Inny bajer to to że w etykiecie oryginału jest użyta spacja (HOPKINS FBI)
przy nagraniu ISO!. Jak to można zrobić ? Adaptec Easy CD nie chce mi
pozwolić wpisać tej spacji !

Gra sprawdza sobie czy na płycie istnieje ścieżka audio o podanej długości i
w przypadku jej nieobecności zgłasza, że nie ma płyty Hopkins Fbi w
napędzie.

Czy ktoś może już to przegrał lub wie jak mi pomóc ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Mój e-mail: pksiazek_at_kki.net.pl