Bootowanie komputera

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 15:19:01 MET

Hello Jaroslaw!

27 Nov 98 12:55, Jaroslaw Nieweglowski -> do All:

 JN> Mam komputer z plyta Shuttle ,Cyrix 166 i 2 Caviary.
 JN> Gdy dam komputerowi dluzsza przerwe i ponownie go wlacze, zawiesza sie
 JN> w czasie bootowania, tzn. albo przejdzie przez BootManager i zatrzyma
 JN> sie na starcie DOS-a (7.0) pokazujac komunikat ze mam problem z
 JN> config.sys (napewno jest w porzadku),albo nawet nie przejdzie przez
 JN> wspomniany BootManager.

Sprawdz bootowanie z dyskietki z przekopiowanym config i autoexec.
Moze HD-ki zbyt wolno sie "rozkrecaja" po starcie.
Ustaw w biosie n.p. dokladne testowanie pamieci co da troche wiecej czasu
dyskom. Zobacz tez ew. inne opcje w bios wydluzajace czas startu.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.