Re: Piętnuję wszys......zmienaimy temat, moze nikt nie

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 19:30:48 MET

On Sat, 28 Nov 1998 10:18:59 -0600, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Problem w tym że chyba nie wszystkie można zmienić...

Nigdy z nich nie korzystałem ale jest coś takiego jak kawiarenki
internetowe. Goście zmieniają się przy komputerach i dane z nagłówków
pozostają takie same ale równie dobrze jeden z nich może zmieniać
tylko adres e-mail i ksywę w nagłówku.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl