Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 18:03:35 MET

>Drogo? To po kij tracisz tyle czasu na pierdoly? Sciagaj newsy i
poczte co
>drugi dzien - oszczedzisz czasu na polaczenie.

Oszczedze czasu? Ile? Kilka sekund. Na drugi dzien ilosc wiadomosci
bedzie wieksza i tym samym sciaganie dluzsze. Zaoszczedze jakies 40
sekund.

> Po co Ci IRC? Nie szkoda Ci
>pieniedzy na durne zabawy?

No coz. Nie wpadam na IRC po to, zeby gadac o dupie maryni. Bywam
zadko, a jesli juz to zeby omowic jakas wazna sprawe z kilkoma
osobami, ktorej to rozmowy nie daloby sie odbyc z przyczyn
technicznych normalnym sposobem.

> MP3? Wlacz sobie MTV.

Nie mam MTV, a z tego co widze u znajomych to nie chcialbym jej miec.
Wole sobie posluchac tej muzyki ktora chce, wybrac wiele parametrow
jej odtwarzania i nie patrzec przy tym na rozne wykrzywione geby i
obraz wyczyniajacy dzikie harce po ekranie.

> WWW? Idz sobie do
>kafejki.

Wiecznie zapchanej, tak ze stolka sobie nie mozna znalezsc.

> Po cholere tracisz czas na bzdety i jeszcze marudzisz, ze Ci
>drogo?

Bzedty? Hmm. Popatrzmy na moja historie:
Strona o strajku,
Yahoo,
Historia II WS na Pacyfiku,
Ksiegarnia,
Cennik gieldowy,
kilka stron magazynow internetowych,
dwie strony moich przyjaciol (dali zdjecia z ostatniej wycieczki),
itd.

Jakos nie widze bzdetow. Zadnych stronek z porn panienkami,
rasistowskich, faszystowskich, itp. Bzedtow nie widze. Przedlad
tematyki raczej normalny.

> Jak Cie nie stac, to wyjmij modem, wsadz do szuflady i czekaj na
>lepsze czasy. Naprawde, juz sie czasem rzygac chce jak sie widzi te
>idiotyczne naglowki w stylu "zlodzieje z TPSA" itp. Rozwiazanie jest
jedno
>i to banalnie proste - nie podoba sie? Nie korzystaj. Proste?

Nie. Rozwiazanie jest proste ale inne. Wpuscic na rynek OD ZARAZ
konkurencje w PELNYM wymiarze, a nie an marne 3% rynku. To jest PROSTE
rozwiazanie.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest .