szumy audio z CD pioneer ??

Autor: Janusz Słowik (jasmin_at_koti.com.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 14:36:01 MET

Od 2 tygodni exploatuje CD Pioneer 36x
jeśli chodzi o transfery i kompatybilność jest
ok, ale niestety na kompaktach audio strasznie
szumi :(
mam AWE 64 i poprzedno używałem CYBERDRIVE 24x
nie szumiał nic.
Te szumy nasilają się znacznie gdy spada dynamika
utworu
Czy ktoś wie co może być ich przyczyną ???
PS.
Ostatnio po totalnym zwisie KOMPA awaryjnie pusciłem AWE na driverach od AWE
32 potem nadłożyłem orginalne drivery od AWE64
może to to ?
z wyjścia słuchawkowego jest OK
ale i tak pasmo tego kanału jest cieniutkie i może dla tego nie
słychać szumów ??