Re: PII+Borland Pascal=Runtime error

Autor: R.J. (rjank_at_helios.et.put.poznan.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 14:28:16 MET

Romuald Bialy wrote:

> Witam szanownych listowiczów !
>
> Czy ktos może mi powiedziec czemu programy napisane w Borland Pascalu
> wysypujš siš na PII i Celeronie.
> Czy jest jakas możliwosć ich uruchomienia lub przynajmniej
> skompilowania źródłówki na nowo, tak żeby szło je odpalić na PII ???
> Kto dał du.. Borland czy Intel ??
>
> --
> Pozdrawiam.... Romuald Bialy
> E'mail: romekb_at_polbox.com
> WWW: http://www.polbox.com/r/romekb

Jest błąd w bibliotece CRT pascala możesz go ściagnąć z sieci (dlatego
wysypuje sie pascal i niektóre starsze programy). Informacje gdzie
znaleźć patcha sa na stronie Borlanda i o błędzie
http://www.inprise.com/devsupport/pascal/

Jak chcesz tego patcha to napisz do mnie to Ci wyśle ...

Robert
rjank_at_et.put.poznan.pl