Re: CD-ROM Creative'a?

Autor: Maciek Rokosz (macrok_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 04:14:02 MET

>Tez mam Infra 48oo - od tygodnia
>Dodalbym, ze obecnie nie mam juz problemów z praca CD-ROM w róznych
>konfiguracjach Master-Slave na tym samym kontrolerze z HDD.
>Mialem Panasonic'a x8 który powodowal ze i Linux i Solaris odmawialy mi
>posluszenstwa przy próbie jednoczesnej pracy CD-ROM i HDD.

Ja tez ma Infra 4800 i dziala OK, ale co sie umordowalem przy instalacji to
moje. Za nic w swiecie nie chcial ruszyc jako SLAVE na jednym kabelku razem
z moim twardym (mam MAXTOR 6,8). Wingroza sie zatrzymywala w polowie startu
i takie tam...

Zdesperowany zanioslem do sklepu, ale facet tez nic nie wymyslil. Egzemplarz
byl sprawny, bo próbowalem z innymi sztukami. Dziala dopiero na osobnym
kabelku gdy pracuje jako singielek. Zupelnie nie wiem dlaczego tak jest. Jak
ktos ma jakies sugestie to bede wdzieczny.

Pozdrawiam
Maciek
macrok_at_polbox.com