Re: STB TNT - Czy TECH klamie ? O co tu chodzi.

Autor: sumas_at_my-dejanews.com
Data: Sat 28 Nov 1998 - 04:02:28 MET

Mam ta karte i PAL chodzi (ver.1.10PAL)
Nie wiem czy to sensowna odpowiedz, tym bardziej, ze nie jestem fachowcem, a
tym bardziej szanownym, ale PAL chodzi (mniejsza o jakosc ale cos widac)
Nie wiem jak Ci pomoc, nie podejrzewam, ze Ci sie pliki pomylily, ale czy we
wlasciwosciach Ekran/Ustawienia/Zaawansowane - masz zakladke STB TV Out
i zaznaczone output na TV ?
Na sicie TCH (na ktory tak klniesz) jest mirror STB z driverami (takze blizej)
pozdrowienia
sumas