Re: Obraz drga z G200

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 02:04:25 MET

On Fri, 27 Nov 1998 22:36:07 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>Pamietasz Vindex te dyskusje o zwalonej partii G200SD?

Pamietam - i nadal podtrzymuje to co napisalem. Nie bylo zadnej
zwalonej partii

>Jakies komentarze?

Mozliwosci jest kilka. Poniewaz nie zdarzylo mi sie znalezc karty z
takimi objawami to przychylam sie do stwierdzenia ze ktos sprzedaje
uszkodzone karty jako sprawne. Zadna z G200 SD czy SG ktore mialem w
rekach (a bylo ich kilkadziesiat z roznych dostaw) nie miala podobnych
objawow. Od znajomych sprzedajacych G200 mam uslyszalem to samo -
zadnych wadliwych kart. Na zadnej zachodniej grupie nie znalazlem
podobnych problemow. Dla mnie wniosek nasuwa sie sam

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex