Re: Kto pomoze odzyskac dane z dysku

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 19:31:20 MET

Aksjomat wrote:

> Dysk polezal na 10 stopniowym mrozie. Komputer widzi dysk, ale nie
> rozpoznaje systemu zapisu danych. Pod Nortonem widac krzaczki. Kto
> moze pomoc. Bede zobowiazany za informacje

Z przeslanych mi kiedys przez znajomego informacji wiem, ze
odzyskiwaniem danych zajmuje sie firma TCA z Poznania
ul. Plowiecka 10 tel. 68-72-80.

Informacja pochodzi z lipca 1997:

" Podobno sa bardzo drodzy za jakies 20 MB odzyskanych danych trzeba
" zaplacic ok. 10 tys zł.

Nie wiem czy ta firma sie tym zajmuje i na ile moje informacje sa
aktualne (jak by kto wiedzial to prosze skrobnac dwa slowa)

BTW nie wiem czy chodzilo tu o nowe czy o stare zlote :-)

Pozdrawiam,
Marek