Re: Obudowa ATX.

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 18:41:04 MET

Jarosław Malina napisał(a) w wiadomości:
<73lq0r$mh1$1_at_fox.ds14.agh.edu.pl>...

>A na powaznie czy ktos moze udzielic konkretnej odpowiedzi na pytanie
>postawione w pierwszym poscie tego watku bo tez mnie to wielce interesuje
>:-).

Obudowy Enlight sa IMHO the bezd w przdziale
cenowm dla przecietnego zjadacza chlebka :)
Pozadna onbudowa tej firmy wraz z zasilaczem
230W tejze firmy, nota bene baardzo porzadnym
i chwalonym przez znajacych sie na rzeczy elektronikow
kosztuje cos kolo 290 zl w TCH, sam kupowalem.
Polecam ja tez ze wzgledu na latwosc montazu
cd-romow, fdd, hd. Wystarczy zdjecie przedniego
panela i mozesz montowac i demontowac
napedy i dyski twarde. IMHO nie ma lespzej
obecnie na rynku (oczywiscie nie mowie o tych
za 1500 zl)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067