Re: do wszystkich o 0800 próba wyjasnienia

Autor: PuZOn (jbravo1_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 18:34:11 MET

Sebastian Grzanowicz napisał(a) w wiadomości:
<365AD5CB.2ECE1F9E_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl>...
>owszem numer 0800202122 istnieje
>zeby sie tam pdlaczyc trzeba miec hasło
>w dzisiejszy czasach hasla sa generowane przez odpowiednie algorytmy
>wyglada to tak server ma odpalony program zsynchronizowany z zegerkiem
>i zalorzmy ze co jedna minute generuje kod
>taki sam kod jest generowany przez urzadzenie które posiada clijent
>servera (użytkownik)(wyglada to na cos wstylu kalkulatora bez
>przyciskow) więc nawet jesli komus udalo by sie złamac taki kod to
>wejscie na ten server bylo by dla niego jednorazowe

jakbym już wszedł to bym nie wyszedł przez miesiąc (albo i dłużej) :)))

>poza tym prawdopodobnie oprócz podania hasła generowanego bedzie
>nastepne oraz login wiec dostanie sie do takiego servera jest
>praktycznie niemożliwoscia stad uważam że rozmowa o tym powinna zpstać
>raz na zawsze zakończona chyba że ktos napisze algorytm ktore sie bedzie
>jednoczesnie synchronizował z zegarem rzeczywistym servera

Wszystko to kit, 0800202122 to nie jest numer dostępowy do inetu - wbrew
pozorom (pozory mylą) - mam wejścia w TPSA i mogę powiedxieć na 1000000%, że
TO NIE JEST NUMER DOSTĘPOWY DO INTERNETU !!!!!!
Skończmy tę dyskusję raz i na zawsze !!!!!
Za przyjemność trzeba płacić :((( (23 grosze)

  _________ jbravo1_at_polbox.com _________
          Człowiek bez pępka jest wśród nas !!!