Re: Obraz drga z G200

Autor: Jacek_M (jackysky_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 14:55:25 MET

Harry wrote in message ...
>Hej,
>Wymieniłem sobie właśnie mojego starego Virge'a DX 4 MB PCI
>na nowiusieńkiego Matroxa Millenium G200 AGP i zostałem
>niemiło zaskoczony.
>Mianowicie obraz mi drga. A dokładnie podpisy pod ikonami,
>krawędzie okien, linie, etc... Nie jest to delikatne dragie
>lecz wkurzająca trzęsawka. Dzieje się tak zarówno na 800x600
>jak i na 1024x768, na wszystkich częstotliwościach odświeżania
>(od 85 do 70 Hz).
>Mam monitor CTX 1569UA Futura z Trinitronem, który na poprzedniej
> [...]

Czesc !
Mam ta sama grafike i przy podanych przez Ciebie parametrach obraz rowniez
drgal. Nie byla to "wkurzajaca trzesawka" lecz i tak troche
przeszkadzalo.Wszystko to na monicie Belinea 107050 ( 17",Trinitron, 0.25 )
Pomoglo zwiekszenie czest. odswiezania do 100 Hz. Przy tej czestotliwosci
teraz pracuje na rozdzielczosci 800/600. Teraz wszystko jest ok.

Pozdrawiam
Jacek