Bootowanie komputera

Autor: Jaroslaw Nieweglowski (janie_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 12:55:36 MET

Mam komputer z płytą Shuttle ,Cyrix 166 i 2 Caviary.
Gdy dam komputerowi dłuższą przerwę i ponownie go włączę, zawiesza się w
czasie bootowania, tzn. albo przejdzie przez BootManager i zatrzyma się na
starcie DOS-a (7.0) pokazując komunikat że mam problem z config.sys (napewno
jest w porządku),albo nawet nie przejdzie przez wspomniany BootManager.

Dodam ze gdy nie miałem BM to problem tez istatnial, zawieszanie potrafi sie
objawic także przez wstrzymanie startu bez jakiegokolwiek komunikatu
lub wyświetlanie bez końca(bardzo szybko) lub też tylko raz komunikatu
o config.sys.

Wybaczcie mi ten chaotyczny list, ale 12:53 to dla mnie jeszcze
rano. Dzięki za pomoc.

--
                                                 Nieweglowski Jaroslaw
                       E-mail: janie_at_mat.uni.torun.pl