Re: Nagrywanie CD - pytanie...

Autor: Perzan (Bez_GnOjU_perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 10:49:39 MET

Jakub Chmielewski <yacoob_at_magic.ic.com.pl> napisał(a) w artykule
<81h72.269$4h.45231_at_news.tpnet.pl>...
[...]
> Knights & Merchants ma rzeczywiscie duzo ponad 650 MB. Tutaj musisz uzyc
> plyt >74min (jesli takie w ogole sa). Ale najlepiej jest skrocic niektore
> utwory (CD audio).
> Plyty dluzsze niz 74 min to rzeczywiscie najlepsze zabezpieczenie
> antypirackie.. ;)

Aha, czyli to płytka w mixed mode ? Znam ten ból. Jeszcze nie mam
pomysłu jak to obejść. Kiedyś przy Tomb Raider 2 obciąłem po prostu
jeden kawałek dźwiękowy i gra poszła, ale bez muzyki :-(
Można by spróbować właśnie skracać, ale nigdy nie miałem
na to czasu :-( i nie wiadomo, czy sumy kontrolnej nie policzyli :-(
Jednym słowem Sławku: ciężko :-(
Pozdrawiam.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl
Usuń "Bez_GnOjU_" z adresu zanim odpowiesz.