Re: California Access - opinie

Autor: Marcin Kutzmann (kucyk_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 09:09:22 MET

Cezary Janiak napisał(a) w wiadomości: <73jh44$l4c$1_at_flis.man.torun.pl>...
>Wiekszosc sprzedawcow wyraza opinie o niskiej jakosci notebook'ow CA, ale
>bez podawania konkretow. Prosze o opinie, pozytywne lub negatywne.
>
>Cezary

Z tego co mi wiadomo CA sa to skladaki robione przez Karen.
Mialem doczynienia tylko z 3 egzeplarzami i z kazdym byly problemy.
Ale to jeszcze mozna by przezyc gdyby mieli normalny serwis.
Pamietam CA ktory wrocil od nich po 6 tygodniach ( gwarancja )
bez twardego dysku i z podmieniana bateria.
Po prostu brak slow.

Szczerze odradzam

Marcin.Kutzmann_at_put.poznan.pl