Re: A4 mouse - trzeci przycisk

Autor: Marcin Przygoda (marcinpr_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 22:42:40 MET

On 18 Nov 1998 17:12:37 GMT, "Szymon Wróblewski"
<czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>No wlasnie u mnie jest tak samo a myslalem ze mam zwalona mysz, a4tech to
>po prostu shit
>Simon
Ja używam sterownika dołączonego na dyskietce i 3 przycisk działa ok.
Office, MSIE4 oraz Forte Agent standardowo traktują go jako 3
przycisk, a na dyskietce jest też program, który umożliwia symulowanie
nim np. dwukliku itp.
W razie potrzeby mogę podesłać sterownik
nazywa się: "WinMouse Mouse or TrackBall Serial/PS2 Driver"