Re: Upgrade modemu USR - pomocy!

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 21:43:16 MET

Dnia 25 Nov 1998 22:08:13 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) napisał:

>Mikrofonu nie dali, jako że jest wbudowany w modem. A szkoda, bo w
>połączeniu z krótkim kablem połączeniowym daje to sporo szumów (od
>komputera). Co gorsza, nie ma nawet możliwości podpięcia zewnętrznego
>mikrofonu... :(
Nie wiedziałem. Trochę głupio, rzeczywiście.

>Pewna dobra duszyczka podesłała mi adres:
>
>ftp://koperek.pirxnet.pl/Drivers/USR_Flash/Upgrade.V90/
>
>Ściągnąłem plik, który pięknie zrobił upgrade (tyle tylko, że soft nie
>wiedzieć czemu tylko pod windę).
Hehe... a ja ściągałem z hameryki... na szczęście mam dostęp do konta
z łączem stałym...

>P.S. Co jest za tą zaślepką z boku modemu?
Nie wiem, ja mam wewnętrzny :)
Twojego, tak z bliska - jeszcze na oczy nie widziałem.

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/