Potrzebuje helpa !

Autor: Keeper (keeper_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 21:17:15 MET

Witam.
Mam wielgasny problem, pisze w nadzieii, ze ktoś z szanownych grupowiczow
pomoze mi sie go pozbyc.... jesli jestes zainteresowany patrz kilka linijek
nizej......
p.s. Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc.....

Nagle windows zaczol sie strasznie wieszac, bez zadnego powodu. Niepomoglo
przeinstalowywanie
wina... po kilkunastu minutach prob chwycilem za mks`a - ctoned.crypt
... :(
vira usunolem, lecz teraz ani windows nieche sie zainstalowac, a w dosie tez
sie wiesza :\\\
(vir ten ladowal sie do tablicy partycji), kasowalem tez i tworzylem na nowo
partycje - nic.
Formatowalem na rozne sposoby ale nadal nic, probowalem "preformat" z biosu,
lecz nic niepomaga (tu mala dygresja - przy uruchamianiu prformatowania w
low mode bios wyskakuje z gadka, ze wszystkie dane zostana utracone na dysku
preformatowanym, tymczasem nic z niego nie ubylo!!)
Sprawdzane na paru systemach i paru versjach windoza (98)
Za kazdym razem przy instalacji windowsa pokazuje sie blad:
pojawia sie niezawsze w tym samym miejscu, lecz najczesciej podczas
przygotowywania katalogu:

    SUWIN
An error has occurred in your aplication.
If ignore,you should save your work in a file.
If clouse case, your aplication wil terminate.

mozan albo Closuse albo Ignore, jesli Ignore:

Aplication Error
SUWIN caused a general protection Fault in module setupx.dll at 0005:64FE